Wydarzenia

 

Koniec wakacji zapowiada nadejście jesiennych targów oraz branżowych wydarzeń. Serdecznie zapraszamy do spotkania z nami.

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

                      EM Naturalnie Aktywny
                   -najskuteczniejszy na resztki pożniwne!

                                 -  formuła na rozkład słomy i innych resztek pożniwnych
                                -  kompleksowa regeneracja gleby po zbiorach

 

CZYTAJ WIĘCEJ

 

 

 

 

Festiwal Wielu Kultur i Narodów „Z wiejskiego podwórza“ należy do czołówki festiwali folkowych w Polsce

CZYTAJ WIĘCEJ

sklep.emgreen.pl


Zakupy w naszym

sklepie internetowym

W okresie letnim oferujemy gratisową dostawę za każdy zakup powyżej 150 PLN!

CZYTAJ WIĘCEJ

W kwietniu gościliśmy ekipę programu Fabryki w Polsce, emitowanego w TVS. Dziennikarze odwiedzają fabryki, przyglądają się pracy nowoczesnych maszyn, tłumaczą procesy produkcyjne.

CZYTAJ WIĘCEJ

 

Międzynarodowe Targi Rolno-Przemysłowe AGRO-TECH w Minikowie to specjalistyczna i wielotematyczna wystawa dla producentów rolnych

CZYTAJ WIĘCEJ

W niedzielę 21 maja w Warszawie odbyła się konferencja poświęcona zagadnieniu dobroczynnego działania Efektywnych Mikroorganizmów, zorganizowana przez Greenland Technologia EM.

CZYTAJ WIĘCEJ

 

Wielkimi krokami zbliża się Dzień Matki - święto osoby, której wszystko w życiu zawdzięczamy.

Z okazji tego wyjątkowego święta przygotowaliśmy specjalną ofertę na produkty Greenland

CZYTAJ WIĘCEJ

 

Takie pyszności przygotowaliśmy dla uczestników naszej Konferencji 21 maja.

Każdy uczestnik otrzyma również zestawy upominkowe ....

CZYTAJ WIĘCEJ

Nasza misja

  • Popularyzacja idei współdziałania ze środowiskiem
    naturalnym poprzez regenerację jego naturalnych sił
    i zasobów.
  • Dostarczanie wysokiej jakości Preparatów EM®.
  • Dostosowanie sieci sprzedaży do powiększającego
    się rynku odbiorców Preparatów EM®.
  • Spełnienie europejskich wymagań prawnych, przepisów i standardów.
  • Popularyzacja Technologii EM® - uświadomienie potrzeby regeneracji zniszczeń cywilizacyjnych i gospodarczych.
  • Stałe monitorowanie i doskonalenie procesów obsługi klienta, w tym obsługi posprzedażnej, procesów produkcji i dystrybucji.
  • Zaangażowanie całego personelu na każdym poziomie organizacyjnym w doskonalenie jakości.