Polityka jakości
Jakość
produkcji
O jakość naszych produktów dba system HACCP,
który został wdrożony w 2005.
Jakość obsługi
Klienta
Szanujemy czas i środki finansowe naszych klientów.
Specjalnie dla Państwa wygody oferujemy:
- dywersyfikację kanałów dystrybucyjnych
- dogodne formy sprzedaży
- fachowe doradztwo produktowe
- stałą obsługę posprzedażową
- wdrożony system zarządzania jakością ISO 9001-2008
Polityka jakości
Wdrożona od początku działalności firmy ścisła polityka jakościowa, zarówno w kwestii produkcji jak i obsługi klienta czy fachowego doradztwa, pozwoliła nam na zbudowanie silnej marki, której podstawą jest zaufanie dotychczasowych klientów.
Potwierdza to rosnąca, kilkutysięczna baza stałych odbiorców oraz szereg nagród i wyróżnień, wśród których wymienić należy:
Przedsiębiorstwo Fair Play, Solidna Firma, tytuł Lidera Rynku, Jakość Roku, Jakość Roku Srebro, Jakość Roku Złoto, i wiele innych.
Deklaracja odpowiedzialności
Jako jedyny w Polsce, licencjonowany przedstawiciel EMRO Japan, w pełni bierzemy odpowiedzialność za nasze produkty i efekty ich zgodnego z zaleceniami stosowania, sprawdzonymi we współpracy z renomowanymi jednostkami badawczymi polskimi i zagranicznymi.
Każda partia produkcji jest kontrolowana przez niezależne, międzynarodowe laboratorium aby mieć pewność co do właściwych parametrów jakościowych wszystkich produktów.
Oryginalne produkty Technologii EM® zawsze posiadają hologram z logo EM®.
Certyfikaty
Nasza misja
- Popularyzacja idei współdziałania ze środowiskiem
naturalnym poprzez regenerację jego naturalnych sił
i zasobów. - Dostarczanie wysokiej jakości Preparatów EM®.
- Dostosowanie sieci sprzedaży do powiększającego
się rynku odbiorców Preparatów EM®. - Spełnienie europejskich wymagań prawnych, przepisów i standardów.
- Popularyzacja Technologii EM® - uświadomienie potrzeby regeneracji zniszczeń cywilizacyjnych i gospodarczych.
- Stałe monitorowanie i doskonalenie procesów obsługi klienta, w tym obsługi posprzedażnej, procesów produkcji i dystrybucji.
- Zaangażowanie całego personelu na każdym poziomie organizacyjnym w doskonalenie jakości.